Daisypath Christmas tickers

tisdag 22 oktober 2013

Julen har kommit till Åhlens ;-)

I år ska jag ju som sagt införskaffa en ny gran som jag skrev i förra inlägget så har varit in på Åhlens som hade plockat fram julen och jag är ju inte sen med att gå och kolla och bara njuta av allt pynt är i himmelriket när jag går bland julsaker är nog bland det bästa jag vet. Jag köper inte mycket kläder eller prylar övriga året men när julen kommer då blir jag så frestad av allt fint så brukar alltid shoppa loss månaderna innan jul :-)

På Åhlens shoppade jag bland annat julgranspynt och en ny stjärna till min kommande nya gran är så trött på min spira tycker nu att det ska vara en stjärna i toppen.


Detta köpte jag ;-)






1 kommentar:

Denise - Min Glittriga Jul sa...

Åhlens har alltid så mycket fint! Älskar dom glittriga renarna också. Måste åka dit snart :)

Skriv ut