Daisypath Christmas tickers

måndag 3 september 2018

Lite av varje, bl.a. stugpyntning

Nu sitter jag ute på min balkong och gottar mig i solen. Otroligt 3 september och fint väder. 

Idag är det en städdag här och då lyssnar jag på min favorit radiokanal, Christmas standard från USA. Härligt med lite jul sånger när man gör tråkgöra. 

I år har det varit extremt varmt ju och vi har planerat att bygga kolonistuga som ska byggas i höst. Längtar så tänkte pynta mitt lilla attefallshus lite utvändigt. För de som strosar förbi där i december ska få lite julglädje på sin  promenad :-). Längtar längtar som om jag vore barn och längtade till tomten😝

Sen blir det jul en rejäl jul på balkongen även i år😉

Nu avslutar jag detta inlägg thinge ling, vi hörs snart igen. 
Ha en bra dag i solen!

                                                                      







Inga kommentarer:

Skriv ut