Daisypath Christmas tickers

torsdag 25 augusti 2011

Christer Sjögren åter på stor turné julen 2011


Christer Sjögren fortsätter att underhålla alla som gillar honom för även i vinter åker han på julturne i vårt avlånga land. Gillar du Christer då kanske Julkonsert med honom kan vara något för just dig ;) Själv skulle jag aldrig köpa biljetter till att lyssna på honom aldrig. Jag har svårt för denna man. Vad tycker ni om Christer Sjögren? Gillar DU honom? Läs mycker mera hos Vestin Promotion.


 

2 kommentarer:

Lisas Vinterland sa...

Jag tycker han har en bra röst! Men... han känns väldigt, väldigt tråkig. För mig räcker det att höra någon jul-låt med honom, men att gå på konsert för att se honom uppträda, nae inte alls.

J sa...

Håller med Lisa. Att lyssna på en skiva då en låt kommer när han sjugner julsånger. Men en hel konsert...fast nu kom jag på: MIn första "köpejulkonsert" som typ 16 åring var i globen med just Christer, Pernilla W och charlotte P. Otippat ;)

Skriv ut