Daisypath Christmas tickers

tisdag 25 oktober 2011

Drömhem och trädgårds julspecial

Jag tror jag är kär i tidningen har inte haft den länge i mina ägor men har redan bläddrat i den ett par gånger och drömt mig bort till julen. Var verkligen en tidning i min smak bästa jultidningen hittills. Så nu har jag börjat att planera juldukningen på allvar och även planerat min balkong som ska bli så julfin må ni tro. Ska bli finaste balkongen i hela världen när jag är klar. Fick lite tips från tidningen men sen har jag lite idéer i mitt jultokiga huvud med som ska ut därifrån och ut på balkongen :) Nu ska jag fortsätta planera min bästa jul hittills, Ska bli så kanon  för jag har fått sådana julkänslor av allt julbloggande. Tusen tack till alla er som läser och kommenterar min blogg det gör mig så glad.

Skriv ut