Daisypath Christmas tickers

måndag 31 oktober 2011

Ullared

På onsdag åker jag hemåt och på torsdag åker jag och mamma till Ullared. Ska bli så skoj att kolla i julsakerna. Har längtat länge efter det nu men nu ska de äntligen ske.
Lite smarrigt godis kanske ska köpas till mig och min äskade man som får stanna hemma och lika glad är la han för det ;)


Kanske jag hittar mina julgardiner i Ullared? God jul gardin kanske. Kappan med tomtar i köket kanske var super söt tycker jag.


Denna ljusstake kommer jag att kolla efter den vill jag verkligen ha på mitt julbord i år kommer att bli super snyggt.


2 kommentarer:

Victorias Jul sa...

Jag ska till Ullared på måndag med min mamma, men vi åker redan på söndag då vi har lång väg att åka

Emelies Christmas sa...

Jag vill också till Ullared :P

Skriv ut