Daisypath Christmas tickers

söndag 6 november 2011

3 veckor kvar till advent

Tänk vad tiden går om bara 3 veckor är det dags att tända första ljuset  adventsljusstaken och börja att plocka fram julsakerna och pynta hemmet så juligt det bara går. Fattar inte vad tiden flyger iväg. Igår satte jag en pepparkaksdeg så nästa helg blir det att fylla hemmet med pepparkaksdoft :) och sen gjorde jag saffransbullar med vit choklad. Blev väldigt smarriga mycket saftigare än vanliga saffransbullar. Receptet kommer att dyka upp på kalasmums inom kort.

2 kommentarer:

Emelies Christmas sa...

Det är inte långt kvar nu! :)

Cissi sa...

Ja visst känns det som att tiden går hur fort som helst! Det är nästan så att jag undrar hur jag ska hinna med allt jag vill hinna med till jul trots att jag vet att jag är väldigt tidigt ute ;)

Skriv ut