Daisypath Christmas tickers

tisdag 29 november 2011

Fira jul med Leila och Tina

Imorgon Onsdag kl.21.00 kan du se Leilas söta jul i (sjuan)
Tänk att få njuta och frossa i hennes underbara och smarriga bakrecept än en gång. Jag älskar att baka så detta program har jag sett framemot en längre tid nu så det är så roligt att det nu äntligen sätter igång :)
Foto: TV4

På torsdag är det dags för Tina Julkök i (TV4). Måste jag ju så klart också se har redan bokat TV:n dessa två dagar och klockan 21.00. Tina ska bjuda oss på en massa idéer från  julrecept till bakning. Så på torsdag kommer jag att bänka mig framför TV:n igen och kolla in Tina när hon julstökar i sitt julkök. Jag har en tid varit lite trött på Tina men ska hon göra julprogram det måste jag bara se. Vill jag absolut inte missa i min vildaste fantasi.


Inga kommentarer:

Skriv ut