Daisypath Christmas tickers

tisdag 1 november 2011

Förväntansfull

Idag fick Amelia Jul och lite annat smått och gott följa med mig hem. Är jättesugen på att få läsa tidningen nu och sätta mig och smaska i mig skumtomtar men aja baja. Får inte röras förrän imorgon på tåget ner till Småland. Men det är svårt att låta men jag måste får sysselsätta mig med annat istället. Har packat ner Amelia Jul, skumtomtar både orginal och dom nya med polka som ska bli intressanta att testa. Har även packat ner brända mandlar jag köpte idag i stan. Mums fillibabban. Men en påse brända mandlar provsmakar jag nog ikväll ;)

Följde med en julfilm också med Amelia undra hur den är kanske jag ska kolla på ikväll med min älskling.

1 kommentar:

Emelies Christmas sa...

Den tidningen köpte jag också igår :D

Skriv ut