Daisypath Christmas tickers

onsdag 23 november 2011

Nu kan du vinna en julbok

Du kan vinna en fyll i bok Min julbok från Lilla Fjärilen design. Gillar denna bok skarpt och är väldigt avundsjuk på den som kommer att vinna denna julbok, hade gärna villat ha den själv. Men nu är det en av er som ska vinna denna och det ska bli roligt att ha en tävling här på bloggen.

För att du ska ha en chans att vinna lämna en kommentar och mailadress och svara på frågan: Vilken är din favorit julfilm?

Vill du ha en extra lott skriver du om tävlingen i din blogg och länkar till tävlingen. Skicka också med länken i din kommentar.

Tävlingen avslutas den 7/12 kl. 21.00.


7 kommentarer:

Amandas jul sa...

Det finns många bra julfilmer, men Polarexpressen slår nog allt ändå! :)

amandasjul@hotmail.com

lolla sa...

hejsan
jag bara älskar Astrid Lindgrens jul, den tittar jag på VARJE år!!!
nu hoppas jag på tur.
tipsar om tävlingen i min blogg såklart!!
kram lolla

lolla sa...

hej´igen
glömde att skicka med länken till tävlings tipset i kommentaren nyss
men här kommer den
http://lollashus.blogg.se/category/tavlingar.html

kram lolla

Jenny sa...

Hej, vilken fin bok, jag vill vara med och tävla om två lotter:)

Länk: http://jennysjul.blogspot.com/2011/11/tavling-hos-svensk-jul-vinn-en-julbok.html

Favoritjulfilm: Love Actually

Ha en bra dag önskar Jenny (jennysjul@gmail.com)

Annelie sa...

Min favorit julfilm är ensam hemma 1 & 2 :)

Anna me_anna@spray.se sa...

ensam hemma 1

http://annaflickan.blogg.se/2011/december/vinn-julbok.html

Ulrika Lundin sa...

Vill gärna vara med och tävla.
Min favoritfilm är :
The holliday.
En julig "good feeling" film att mysa till :)
julkramar från Ulrika

Skriv ut