Daisypath Christmas tickers

fredag 23 december 2011

Dan förre dopparedagen

Imorgon är det julafton och idag är det lillejul som jag kallar det då blir det uppesittarkväll med ett litet smakprov på på några av julbordets delikatesser. Har just nu skinkan i ugnen som ska provsmakas i kväll åh vad gott det ska bli. Nu börjar julen och julskinkan doftar ljuvligt från ugnen kan inte va mycket bättre än så. Jag säger bara ha en bra dan förre doppare dan för det kommer jag att ha. GOD JUL!

PS: Ugnsbaka du din julskinka eller kokar du din julskinka?

glitter-graphics.com

1 kommentar:

JulGnistan sa...

Jag har varken kokat ellet ugnsbakat min skinka nånsin! Jag köper en färdigkokt och griljerar den sen. En vän till mig brukar köra den i ugnen, hon föredrar skinkan så. Jag får tro på henne och testa nästa år. :)

Skriv ut