Daisypath Christmas tickers

torsdag 29 december 2011

Mellandags mys

Julen har varit väldigt bra lite tråkigt var det att det inte kom någon snö i år. Men man fick låta bli att kolla ut och bara mysa inomhus istället. Har mest regnat och blåst av bara sjutton. Idag höll jag på att blåsa bort kände mig som om jag varit på julsnapsen kunde inte gå rakt så mycket blåser det i Göteborg idag. Men nu är jag inomhus och det är gott ska sätta mig i soffan och tända lite ljus och kolla på filmen en julsaga jag fick av min älskling. Har letat lite recept också till nyår funderade på hummersoppa men vad kostar inte en hummer. Har man råd med det efter julen en bra fråga? Men det vore gott jag älskar hummersoppa men har aldrig gjort det själv pga att den är så dyr. Vad kostar en hummer egentligen? Nån som vet?



Vill bara tacka min goa vän som gav oss dessa jätte fina pennor. Jag tycker dom var så fina. Vi blev så glada tackar :)

Inga kommentarer:

Skriv ut