Daisypath Christmas tickers

tisdag 28 augusti 2012

Dagdrömmer om julpynt

Önskar verkligen att tomten fanns för jag vill ha så mycket och jag har inte råd bara kolla dessa julprodukter man blir ju helt enkelt sjuk allt fint. Jag sitter här och drömmer mig bort bland allt fint som man kan hitta hos fyrklövern. Men dom är inte billiga deras produkter bara kolla priserna under bilderna önskade jag hade en massa pengar att köpa julsaker för.

Julmarknaden vill jag ha hade ju blivit så fint i vardagsrummet, så kan man blicka tillbaks till alla mysiga marknader man går på innan jul.
Tomte säljer dalahästar
Julmarknad - målade hästar
1998:-Fr. 158:-/mån

Tomte tillverkar halmbockar
Julmarknad - halmbock
1998:-
Fr. 158:-/mån






Tomte med säck
Tomte med julklappssäck


Tomte säljer halmbockar
Tomte säljer halmbockar



 






Flicka besöker toffelboden
Flicka besöker toffelboden
Tomte tillverkar halmbockar
Tomte tillverkar halmbockar
Tomte provar ut tofflor
Julmarknad - träskor
  1998:-
Fr. 158:-/mån
Pojke provar ut tofflor
Pojke provar ut träskor 
Tomte provar ut tofflor
Tomte provar ut träskor
Tomte säljer dalahästar
Tomte säljer dalahästar
Pojke med get
Pojke med killing (2 delar)












Julstugan





Alla möbler
Tomtar på bänk
Tomtar på bänk


Julbord
Julbord




Tändsticksgömma
Tändsticksgömma
Tomte i säng
Tomte i säng

Tomte i gungstol
Tomte i gungstol

Ljusskåp
Ljusskåp
Tomte med grötskål
Tomte med grötskål




 


Ord. pris: 3690:- Fr. 223:-/mån
Ord. pris: 2390:- Fr. 185:-/mån
Ord. pris: 2290:- Fr. 178:-/mån
Ord. pris: 3290:- Fr. 201:-/mån
En kakburk.
Ord. pris: 2490:- Fr. 192:-/mån

Som ni ser är det mycket fint jag skulle vilja ha men skulle jag köpa allt detta skulle jag va luspank hela nästa år ju. Varför är det va så dyrt när man hittar så här fina produkter? 

3 kommentarer:

This christmas sa...

Åh så mycket fint! Vill plocka fram mina julprydnader NU hahah!

Emma - 24 december sa...

Julprydnaderna från fyrklövern är verkligen jättefina. Min farmor har ett fåtal tomtar därifrån, så för mig representerar dom verkligen en traditionell jul.

Maries strålande jul sa...

Jag har suktat efter fyrklöverns fina julsaker ända sedan jag som barn såg dem i reklamen men de är som sagt dyra.

Skriv ut