Daisypath Christmas tickers

onsdag 15 augusti 2012

Linnea - fint hemma = julsaker

Skickade in på Linnea en butik jag gillar mycket. Har mycket fint jag shoppade mina julgardiner till vardagsrummet och två kuddar i samma stil förra året här och så nöjd jag blev med dessa juligt och fint blev det ser framemot att få ta fram det nu och hänga upp gardinerna och lägga kuddarna i soffan.

Nu har dom fått in julsaker igen redan så behövs gardiner, kuddfodral, belysning och dekorationer.

Jag vill i år ha detta från dom då jag som sagt köpte gardiner förra året, så det kanske få bli lite annat fint bla annat till balkongen för den måste med bli julfin se ni :-)

Nyheter för i år från linnea men inget jag behöver så jag önskar mig produkter från  förra året istället ;-)





Till balkongen:


Fleecepläd för kalla vinterkvällar i soffan köpte gardin och kuddfodral med detta mönster förra året så då passar ju en filt i samma stil perfekt i soffan ju.

Till köket i juletid, måste ju med bli fint så tomten känner sig välkommen.

Inga kommentarer:

Skriv ut