Daisypath Christmas tickers

torsdag 13 september 2012

Åhh årets första jultidning


Vilken födelsedagspresent jag får från Allers för den 9 Oktober fyller jag år och då kommer Allers julmagasin ut i butik. Får kanske önska mig den av min man eller så köper jag den själv hoho...
Vad jag längtar till alla jultidningar släpps är bland dom bästa tidningarna som kommer ut under årets långa lopp.


I tidningen hittar du inspirerande tips och idéer mysiga mönster att sticka, virka och sy och så massor av pyssel försås. Allt som gör din jul magisk!


Är du Allers-prenumerant…
…och vill ha Julmagasinet direkt hem i brevlådan? Beställ Allers Julmagasin 2012 för 34 kronor genom att gå in på www.prenumerera.se. Vi bjuder på porto och expeditionsavgift. Logga in med ditt kundnummer, följ sedan anvisningarna. Kundnumret hittar du som prenumerant på baksidan av tidningen eller på din senaste faktura. Du kan okcså ringa och beställa ditt exemplar på 042-444 30 50. Du behöver en tonvalstelefon och ditt kundnummer.
Beställ före den 17 september – så får du Julmagasinet med Allers nr 41!
Obs! Att du måste vara prenumerant till och med minst nr 41!

Inga kommentarer:

Skriv ut