Daisypath Christmas tickers

fredag 14 september 2012

Läsarfråga!

Fick en fråga på vad radiokanalen heter som jag brukar lyssna på som sänder julmusik året om. Den heter 181.FM christmas standards.

En en jätte bra kanal och den rekommenderar jag verkligen här sänds jätte många bra jullåtar.

Jag lyssnar på kanalen via min sonos som är en musikspelare för  trådlös musik. Har ni ingen sådan önska er det av tomten för här hemma går den varm. En av mina favoritprylar faktiskt här hemma.


Bild lånad från dustin.

3 kommentarer:

Leena sa...

Tack! förstår att du gillar den kanalen den var ju jättemysig med bra låtar :-) ja en sådan där sonos får man nog hålla ögonen öppna efter ;-) Här hemma lyssnar vi bara på radio via mobilerna för mottagningen är för dåliga på vanliga radioapparater :-/

Fanny sa...

Undrar om det är samma vi lyssnar på, den jag lyssnar på heter 181.fm christmas mix, det är härligt att dom spelar året runt när man väl blir sugen på att lyssna =) Har haft den som en favoritkanal när jullängtan kommer i något år nu =)

Emma - 24 december sa...

Men du, tack så mycket!! Jag är också en av dom som har letat som en tok efter den här kanalen, men utan resultat! Tur att det finns andra jultokar som håller koll :-D

Skriv ut