Daisypath Christmas tickers

fredag 28 september 2012

Svenska slottsmässor


Nu börjar det klia i fingrarna vill gå på julmarknader och kolla och tjäna mysig julstämning. Var för en tid sedan inne hos Maries strålande jul och som då skrev om slottsmässor och nu kanske det är dags att jag skriver om det också eftersom jag ska åka på en när jag åker ner till mina föräldrar nere i Småland och det blir då Åminne bruk julmarknad. Åhh vad mysigt det ska bli. Har kollat med min kära mor och far om dom vill ta en liten julmarknads helg med sin kära dotter som nu är sugen som bara den att besöka stämningsfulla julmarknader både lite här och där ;-) Här hittar du fler slottsmässor kanske någon i närheten av där du bor så kolla in Svenska slottsmässor.

inne.jpg
marbo.jpg
Under den tredje helgen i oktober är det julmarknad på Åminne bruk.

knektg.jpg
swartzen.jpg
Kalmar slotts julmarknad


Inga kommentarer:

Skriv ut