Daisypath Christmas tickers

måndag 15 oktober 2012

Ge bort en stjärna i julklapp

Jag har alltid samma dilemma vad jag ska ge visa av dom jag älskar i julklapp men varför inte ge bort en stjärna till någon som har allt eller till någon som det är svårt att hitta en personlig klapp till vore inte en alldeles egen stjärna då på sin plats. Hos hitta julklappar kan du köpa denna annorlunda julklapp.

Mer om Ge bort en stjärna

Julklappstips till flickvän men kan också passa bra till någon som har allt (förutom en stjärna då) och därmed inte vill ha någon fysisk present.

I ditt stjärnpaket medföljer ett stjärncertifikat, en stjärnkarta där din stjärna finns utmärkt, smycke med koordinaterna till din stjärna (halskedja eller nyckelring), allt levereras i ett presentpaket som också innehåller designade kort med information om konstellationer, stjärnor och universum, samt en CD som ger tillgång till boken “Global Star Registry” med möjlighet att söka efter din registrerade stjärna.

Från Global Star Registry FAQ:
Är min stjärna unik för mig?
Varje stjärna som döps registreras och arkiveras endast en gång i Global Star Registry. Namnet arkiveras i ett valv och införs i en bok som registreras av The copyright office of the United States of America.

Köpvillkor: Uppskattad leveranstid inom Sverige är 1-3 arbetsdagar, retur inom 14 dagar.




Inga kommentarer:

Skriv ut