Daisypath Christmas tickers

söndag 28 oktober 2012

Glögg test saturnus lättglögg med choklad

Saturnus 1893 - glögg med choklad  Jag såg verkligen framemot att testa denna glögg med choklad för vad kan gå fel älskar man choklad så måste ju denna vara god, var min första tanke när jag såg flaskan. 

Jag och min man har nu testat glögg med choklad från saturnusVi båda gillade smaken och var väldigt förtjusta i chokladsmaken som kom fram på ett bra sätt. Lukten var helt underbar luktade så mycket jul och choklad att jag inte kunde sluta lukta knappt.

Tycker däremot att designen är lite väl tråkig men när man smakade glöggen glömde man snart bort det och bara snuttade på den goda glöggen

Glöggen som jag fick testa var lättglögg och vi tyckte inte den blev allt för sött som ibland en del glögger kan bli. Faller alltid mig i smaken men inte min man men han tyckte inte heller den blev allt för sött så den slank ner även hos honom ;-).

Så glöggen får 4 av 5 polkagriskäppar:







Inga kommentarer:

Skriv ut