Daisypath Christmas tickers

tisdag 23 oktober 2012

Julbroderi

Gillar ni att broderi? Det gör faktiskt inte jag men tycker det är roligt att få färdiga broderier min svärmor är duktig på det och jag brukar ibland be henne göra mitt broderi ;-)

Har faktiskt beställt en kalender för några år sedan som nu brukar hänga uppe utan klappar "LER" för klappar har min man inte fixat till den men den är fin ändå.

Julstrumpan på bilden som kostar 319 kr har jag och min man varsin med våra namn den brukar hänga ovanför TV:n och väntar på att bli fylld till toppen av klappar från tomten :-)

Även min julgransmatta och en tomtesäck som brukar stå vid granen är broderad men dom har min kära mamma gjort åt mig och jag är så glad över dessa.

Broderierna nedan kan du beställa hos Atelje Margaretha.

1 kommentar:

Emelies Christmas sa...

Jag brukar alltid göra minst ett julbroderi per år :)

Skriv ut