Daisypath Christmas tickers

lördag 13 oktober 2012

Julpynt jihaaaa

Igår var jag en sväng på rusta. Vi fick rusta i år inte långt från mig så i år har jag sett fram emot deras julpynt. Tyckte det var väldigt mycket fint som jag ville ha. Jag tog självklart en massa kort med min iPhone var ju inga problem var bara jag som kollade in julen hihi. Lockade tydligen ingen annan bara en julgalning som jag.


 Jätte fina tomtar

Jätte påsar till stora klappar ;-)

 Julpynt hade dom tydligen också, visste inte jag...

 Dessa skulle jag vilja ha allihopa kostar 99 kr/st men skulle jag inte köpa alla så vill jag ha den första upp till vänster och den högra längst ner. Skulle passa som en smäck ovanför min TV till jul. 
Det är led belysning som lyser upp tavlan.


Ursnygga ljus med led belysning

Massor av fint julpapper som jag ska köpa in nästa gång jag är där.


3 kommentarer:

Elin sa...

Va roligt! Jag har aldrig varit på rusta tyvärr men den 25 oktober öppnar dem en nära mig! :D Då blir det julsaker minsann :) Kommer du ihåg hur mycket de jättestora tomtarna kostar? Längst ner på din andra bild. Skulle så gärna vilja ha en men dem är alltid lite för dyra tycker jag.. :/

Sannas Christmas sa...

Jag ska köpa en sådan där stor röd tomte (och/eller en vit om det finns), kul att de har plockat fram allt! :)

Svensk jul sa...

Minns inte vad dom stora tomtarna kostade men ska ditt imorgon så då kan jag kolla upp det :-)

Skriv ut