Daisypath Christmas tickers

torsdag 11 oktober 2012

Nu är det jul igen i butikerna...

Var här om dagen på ÖB och Rusta för att skicka in om dom fått in något julpynt än men det var ynkligt men lite hade fått upp.



Jag köpte bland annat stora snöflingor på ÖB att hänga upp till jul ska hänga dom på min spegel i hallen och då kan det se ut så här :-D vad fint det blev men nu ska dom åka ner i sin kartong minst någon månad till.



På Rusta var det inte mycket framplockat mest belysning men vad mycket blåa ljusslingor det var. Jag gillar inte blått tycker det är jobbig färg att se på balkonger och blinkar den också så hatar jag den ännu mera. Nä jag vill ha traditionella genomskinliga ljusslingor på min balkong och i granen. Ingen färg här inte.

.
 Här höll dom på att plocka upp tomtar m.m för långt där borta står det några tomtar men mer var det inte. Hoppas det är mera nu när jag ska gå in där idag och då är det ändå 2 dagar sedan jag var där sist så en del måste ju bara ha hänt ;-)

1 kommentar:

Maries strålande jul sa...

Snöflingorna är jättesöta!

Skriv ut