Daisypath Christmas tickers

tisdag 30 oktober 2012

Yeeeeeess Amelia Jul & Matmagasinet julspecial

Jag är i julriket för jag är så på topp just nu för idag har jag köpt Amelia jul och Matmagasinet julspecial så jag är så juligt glad för jag har sett framemot dessa jultidningarna så länge nu så det var på tiden att dom kom NU. Så nu ska jag slå mig ner i soffan och dricka julmust och lusläsa vartenda artikel och njuta av härliga bilder och recept som jag hoppas ska bidra med ännu mera julstämning än vad jag redan lyckats få under mina månader med julbloggandet.

PS: Följer med en film också




4 kommentarer:

Tomtenissan sa...

De måste jag köpa imorgon...

Cissi Par sa...

Åh ja!! Måste ta mig till nån butik och införskaffa Amelia-jul nu!! Det är helt klart den bästa av alla jultidningar! Och får man en film också?! Åh ja!! ;)

Kamilla sa...

Åh! Jag åkte och köpte Amelia jul direkt! Älskar jultidningar!!

Helly sa...

och om du bläddrar till sidan 8 hittar du mig :)

Skriv ut