Daisypath Christmas tickers

söndag 25 november 2012

Falbygdensost julmarknad

Igår var vi över hos svärföräldrarna och då åkte vi till Falköping (falbygdensost) och gick på deras mysiga lilla julmarknad. Köpte lite goda ostar och olivtapenade som min man ville ha som gillar oliver själv är jag inte så förtjust i oliver. Köpte också en liten tomte som hamnade i kökföntret.

Hittade också söt kakeldekor som jag letar efter det både förra året och i år och så fanns det i Falköping ;-) tycker det är snyggt till jul att sätta upp på kökskaklet så blev så glad när jag fann dessa som jag gillade. Tjooohoooo! :-)

Gratis produkter fick jag också fick en kökshandduk när jag köpte tomtefars delikata och en falbygdens bärkasse. Sen hade jag turen att vinna en kökshandduk den som är ihoprullad så det var jag som hade turen som vanligt ;-)
Gratis kökshandduk och min vinst.








Inga kommentarer:

Skriv ut