Daisypath Christmas tickers

lördag 17 november 2012

Mysiga julinredningar

Nu närmar vi oss 1 advent och vad är väl inte på tiden att börja planera julinredningen. Några jätte mysiga men även några väldigt pråliga tips dukningar kan ni se nedan som kommer från pinterest.

Vilken är er favorit? Mina är nr: 2, 6,7, 8,9 och 10.


Detta gillar jag ser mysigt och hembonat ut t.o.m ute :-)






 Om jag hade haft en stuga uppe fjällen skulle jag pyntat den så här mysigt.
 Barnhörnan absolut.Ser lite ut som att komma från elfernas lilla boning.
Julköket! Oj jisses här var det verkligen jul. Tomtemors lilla hörna i juletid helt klart. Ser ut va för en riktig julfantast. Kanske lite väl mycket detaljer tycker jag men alla är vi olika.

Gillar stolarna skarpt är riktigt snyggt kanske vore något man ska göra med sina gamla tråkiga Ekeastolar.





Inga kommentarer:

Skriv ut