Daisypath Christmas tickers

torsdag 22 november 2012

Pernillas jul- Semic Förlag

Åh vilken tur jag hade som fick hem recentionsexemplar från Semic Förlag i tisdags. Har redan bläddrat i dom flera gånger.  Jag måste bara säga det igen jag förknippar Pernilla Wahlgren med julen.

Pernilla Wahlgren- Pernillas jul
Denna bok har funnits ett tag och jag har bläddrat i den i butik ett antal gånger. Detta är underbar bok av Pernilla som älskar julen.

Jag älskar julböcker så är det bara men denna boken har jag verkligen fått tycke för som jag sagt jag gillar Pernilla enormt mycket och älskar hennes bok. I den här boken kan vi även få se en liten glimt av hennes barndom men det är lagom med barndomsbilder så ingen chans att dom tar överhand. Finns även bilder på henne och hennes son som julbakar som jag tycker ger en familjejär känsla till julglädje.

Nu till mitt favoritämne den är fullproppad med recept och tips. Du hittar mat, kakor, julgodis och hemlagade klappar. Jag måste säga att detta är nog en bland dom bättre julkokböcker som getts ut för det är väldigt mysig bok att bläddra i då den har många fina bilder.

Pernillas Jul får fullpott kan inte med att ge den något annat då jag tycker den är toppen.

Betyg: 5/5 Polkagriskäppar















Inga kommentarer:

Skriv ut