Daisypath Christmas tickers

torsdag 6 december 2012

Julstämning hos Tilda

Jag älskar att pyssla och pysselböcker gör mig så glad. I fredags var jag ner till posten och hämtade några böcker från Ica Bokförlag. Det var bland annat Julstämning hos Tilda.
Har bläddrat igenom dom mysiga böcker och här kommer nu en recension.

Julstämning hos Tilda-Tone Finnanger
Detta är en fantastisk bok med enormt många fina bilder. Rena rama skattkistan för alla som älskar julpyssel. Jag gillar bläddra i den och bara drömma mig bort bland alla mysiga pysseltips bland annat Tildatomtarna och änglar. Men också mönster till otroliga julkalendrar, julgranspynt, julstrumpor och en mängd annat som hör julen till. I boken finns tips för allt man kan tänka sig av en bra pysselbok. 

Verkligen inspirerande till att vilja sätta igång att julpyssla direkt när man tittar i boken.

Boken finns att köpa hos bland annat bokus för 179 kr.

Betyg: 4/5 polkagriskäppar






Inga kommentarer:

Skriv ut