Daisypath Christmas tickers

onsdag 14 augusti 2013

Nyheter från panduro hobby.

Jag är så sugen på att börja julpyssla nu att jag nu gått igenom Panduro hobbys julprodukter. Ska nog rota fram lite pyssel och sätta mig och julpyssla lite. Vill ju bli klar till jul ;-) 

Gillar massor men bland annat detta, finns ju så enormt mycket man vill ha och pyssla ihop ;-)

Bordsplaceringstomte 6 st
Placeringskort ;-)

Servetter God JulServetter Cozy Christmas
Åh vilka vackra julservetter dom måste jag bara ha ;-) Älskar julservetter kan inte få för många :-)

Designark Meeting Santa                        Designark At our House
Designark

Klippark Julfigurer
Klippark Julfigurer

Junior måla julkort 5st
Gud så söta julkort att måla.

Junior-sats Renen Rödnos
Haha så söt rudolf med röda mulen tralla tralla la la...

Sats kultingar 2 st

Julkultingar har jag spejat på tidigare år men inte köpt då jag inte syr så mycket men kanske man ska våga sig på att göra dom annars får jag väl be någon duktig och snäll person sy dom år mig ho ho ho ho;-)


1 kommentar:

Emma Julmust sa...

sv: Det var riktigt mumsigt, saknades bara en stor gräddklick och marshmallows så hade denna varma chokladen varit fulländad! :')

Jätte söta kultingar, får nog ta och pallra mig till Panduro och köpa hem mig ett set.

Skriv ut