Daisypath Christmas tickers

måndag 23 september 2013

Juliga önskelistor...

Oj är inne lite på att leta efter listor nu både till önskelistor och för mig så jag kan skriva ner och förbereda inför bästa högtiden. Så fortsätter helt enkelt med önskelistor. Den här översta har jag skrivit ut tänkte sätt mig sen i soffan och skriva ner lite inför julen. Hoho så får väl se vad tomten kommer med för något hoho :-)


Christmas Wish List

Önskelista från spoonful älskar denna tyckte den var helt fantastisk så ska skriva ut några av denna och skriva ner även julbaket, julmaten och planeringen också på dessa för jag blev glad av att se denna listan hoho.



Dessa kommer från organizinghomelife

Free Santa's Christmas Wish List

Denna från pdffun.



Ännu fler denna gång från sheknows.

Denna från theorganisedhousewife.

Christmas Gift Wish List Christmas Shopping Lists

Christmas Card List
Simple Christmas To Do ListsChristmas Gift list

Dessa kommer från mintprintables.



Inga kommentarer:

Skriv ut