Daisypath Christmas tickers

söndag 27 oktober 2013

Godnattsaga

Titel: Den lilla boksnapparen,  en godnattsaga
Författare: Helen Docherty 
Bokförlag: Alfabeta

Något som kunde sitta som en smäck just nu då jag steg upp klockan fem för kunde inte sova. Jag är en riktig sjusovare så att jag är uppe redan är ovanligt.  Så nu har jag läst denna godnattsaga.

En fin bok med bilder som fångade mig till att vilja fortsätta läsa och se hur slutet blir. 
Så sömnlösa barn läs denna godnattsaga jag gillade den.

Finns att köpa hos Bokus för 94 kr.

Boken passar bäst till barn i åldrarna 3-6 år. 

Betyg:  3/5 polkagriskäppar blir det hade handlingen varit lite mer intressant hade den fått 5/5 men den spricker lite på att den inte riktigt får mig att tänka wow en bok som jag vill läsa igen.





Inga kommentarer:

Skriv ut