Daisypath Christmas tickers

onsdag 13 november 2013

Balkong pyntning ;-)

Igår när jag gick ner till torget så var det en som redan satt upp sin julbelysning på sin uteplats och har sedan dess gått och funderat på vad mysigt det vore att sätta upp mina och pynta balkongen nu. Men tycker fortfarande det känns lite tidigt men snart så, till första advent kommer balkongen att bli julig och fin ;-)

Min man uttryckte kanske det finns fler julbloggare i området här, ja vem vet vore ju skoj att få kontakt med denna i så fall :-)

Men helt utan julbelysning är inte balkongen en tomte finns där ute och lyser upp i mörkret.




Inte så bra bild då den är tagen med Iphonen i mörker men i alla fall bollen där ska lysa.




1 kommentar:

Liza sa...

Men gud vilken söt tomte! Jag önskar så att jag hade haft en balkong att pynta också!

Skriv ut