Daisypath Christmas tickers

fredag 8 november 2013

Glögg från blossa

Jag är ett stort fan utav blossas glögger brukar köpa dom och älskar dom. Så har redan druckit både vinglögg, starkvinsglögg och alkoholfri glögg. Gillar alla så blir till att köpa några flaskor även i år då mina jag har här hemma snart är slut. Så måste fylla på glöggsortimentet inom kort för nu är det gott att dricka kalla och ruggiga höst och vinterkvällar.

Jag och min man har en liten tradition att dricka glögg medan vi julbakar är en mysig tradition som vi håller hårt på och då blir det oftast Blossas glögger som dricks.

Betyg: Starkvinsglöggen 15% alkohol får 5/5 polkagriskäppar.
Betyg: Vinglögg 10% alkohol får 4/5 polkagriskäppar. 
Betyg: Alkoholfri lättglögg 0,5 % alkohol får 4/5 polkagriskäppar.


Inga kommentarer:

Skriv ut