Daisypath Christmas tickers

fredag 15 november 2013

Julmaten fixad

Idag har jag shoppat julmat på nätet. Men inte till oss människor utan till min lilla söta kanin Gosan. Visst måste väl också hon få lite gott i juletid det är vad jag anser i alla fall. Köpte en adventskalender också åt henne så nu ska vi öppna den ihop jag och Gosan ho ho ho ho i väntan på tomten. Köpte även julklappar till Gosan hihi ja där har ni en julbloggare som tänker på att alla ska få julklappar. Blir faktiskt dom första julklapparna jag köpt i åt :-)



2 kommentarer:

Tomtenissan sa...

Blev lite nervös när du skriver att julmaten är fixad och det är en bild på en söt kanin....haha. ;)

Caroline sa...

Så klart att ens djur oxå ska få det juligt! Dom är ju familjemedlemmar dom med:) Vi har två nakenkatter och dom får alltid både julklappar och nåt extra gott att äta i jultider :) I år kommer dom även få varsin liten justrumpa... ;) Jag köper även julklappar till mina föräldrars katter och till svärföräldrarnas hund och katter! Som sagt, är det jul så ska ALLA i familjen få julklappar!

Skriv ut