Daisypath Christmas tickers

fredag 27 december 2013

Julen rullar mot sitt slut...

Annandagen har passerat jag tyckte lika väl jag kunde åka och jobba en sväng då det inte blev av i söndags då det var så mycket annat som skulle göras inför julafton.

Så vart det med det men blev kortpass var hemma igen inom några timmar och gjorde då hemmagjorda chilicheese och satte mig framför tv:N för att kolla på fotboll var Arsenal igår se ni på annandagen. Så blev chilicheese och en kall öl till matchen. 

Ingen mer julmat nu står mig upp i halsen i förgår var jag och min man och åt en super god hamburgare på restaurangen Rover rekommenderas varmt denna dag. Ville komma ut och kände för en god burgare efter all salt julmat. 

Idag blir det rester från julskinkan som skall förvandlas till en pasta carbononara ;-)

Inga kommentarer:

Skriv ut