Daisypath Christmas tickers

torsdag 28 augusti 2014

Favorittidning

En av mina många jultidningar jag brukar köpa. Denna är lite dyr men måste bara ha den varje år är så mycket mysigt att man drömmer sig bort i timmar med ögonen stirrandes och drömmandes bort in i julens magi :-)

Denna tidningen fann jag idag hos femförlag men tyvärr inget datum när den släpps i butik. Såg att jag bloggat om den 2012 och då släpptes den, den 18 oktober så är väl där i krokarna som den släpps ;-)



Längtar verkligen tills denna släpps i butik. Ser ju jätte mysig ut om nu ser till omslaget verkligen juligt i mina förväntans fulla ögon.


1 kommentar:

Annie sa...

Jag håller med dig, det är verkligen en mysig tidning som är väl värd pengarna! Och extra trevligt är det när de börjar säljas tidigt:)

Skriv ut