Daisypath Christmas tickers

torsdag 14 augusti 2014

Jultankar ;-)

Åh vilken härlig morgon vaknade av en massa tankar på julen ;-) Sugen på att planera julmaten läääängtar till första snön som jag hoppas på innerligt kommer hit i år. Lyssnar på julmusik med här just nu så känns lite som JUL här nu :-). och idag ska jag även dra fram julpyntet tänkte jag skriva hihi nä inte ännu men julpyssel ska fram dags att sätta mig och måla lite julsaker.

Mååååste också göra varm choklad idag är så sugen på det att det vattnas i munnen min ;-) Tända ljus dricka varm choklad och kolla på Jul med Ernst blir det nog lite senare idag ;-) Kan kvällen bli mysigare tro? Tror knappast det :-) Jiiiipppiiii julen rör om i mitt huvud <3 <3 <3




3 kommentarer:

Annie sa...

Jag känner igen mig...här snurrar det massa jultankar i huvudet... Lyssnade faktiskt på lite julmusik igår, men försöker hålla mig med julfilmerna...
Det låter väldigt mysigt att titta på Jul med Ernst. Är det en DVD, eller? Kanske borde köpa i sånt fall...

Annie sa...

Vad trevligt! Jag har en DVD med Leilas Jul, så jag får väl köra den så länge...

Andrea sa...

Jag förstår dig! Har inte tänkt på något annat än julen i ett par dagar nu. :)

Skriv ut