Daisypath Christmas tickers

fredag 1 augusti 2014

Jultröjor :-)

Har många år spejat efter jultröjor som man kan se i alla dom amerikanska julfilmerna. Dom där som är så fula men ändå nåt man vill hohohoho...

Så här kommer några varianter på tröjor som jag skulle vilja ha och chocka släkten och vännerna med i juletid.

Dessa kommer från festified.


Spela upp en film eller TV-show på telefonen och placera den i det integrerade plastpåsen! Santa tittar nu på Tv i sin stol och smaskar på lite popcorn. 




Till hunden om man äger det ;-) Matte och hund lika som bär på julpromenaden ;-)


Mössa till matte så öronen hålls varma i vinterkylan ;-)




Här är ena roliga tröjor som du kan få en brasa att brinna eller tomten som har rörliga ögon. Kolla in morphsuits.
   Video på vad dessa tröjor kan utföra för mirakel.

Nu till t-shirtar :-) Kommer från zazzle.




Mina favoriter dom två sista ska jag nog införskaffa till jul :-)

1 kommentar:

Elina sa...

Jag lär definitivt köpa matchande jultröjor till mig och min pojkvän haha! :) Eftersom vi bor 3 minuter bort från primark som alltid säljer massvis av dem vid jul så lär nog faktiskt en hel del hänga med hem! :D

Skriv ut