Daisypath Christmas tickers

tisdag 16 september 2014

Tidningsreleaser 2014 :-)

Har snappat upp en del tidningsreleaser som utkommer nu i oktober. Längtar så jag håller på spricker :-o
Man blir liksom lite i extas när man tänker på alla jultidningar som snart börjar dyka upp ute i butik. Ska försöka se om jag hitta några till men just nu är det dessa som jag vet nåt om <3 <3 <3.

Allers Jul – 7 oktober

Matmagasinet Julspecial - 14 oktober

Året runt - 9 oktober (blir en födelsedagspresent till mig då jag fyller år denna dag ;-))

Stora Juljournalen - har inte hittat något datum på denna men förra året kom den ut 18 oktober, så ligger nog där runt skulle jag tro :-)


Allt om handarbetes julmagasin - inget datum på denna heller men kolla in länken för prenumeration. 



Hem&antik 6 november



JUL mat och bak






Inga kommentarer:

Skriv ut