Daisypath Christmas tickers

lördag 25 oktober 2014

Snön lyser med sin frånvaro...

...här Göteborg. Det bara regnar och smattrar mot rutan. Blåser gör det med mellan varven. Så trist väder att man storknar. Snöar ju uppåt landet överallt känns det som. Men här får vi bara regn och rusk inte direkt mysigt. I år vinterguden vill jag att du ger oss snö här speciellt i Göteborg. Så överös oss göteborgare med lite vitt på marken.

Nu kom jag att tänka på att året jag träffade min man för 19 år sedan 25 maj. Men då snöade det inte ;-) men 17 november hade vi snökaos här i Göteborg kunde knappt gå utanför dörren var så mycket snö att folk fick stanna hemma :-) mycket snö vart det då kanske lite väl mycket men lite kan vi väl gott få, var några år sedan Göteborg fick mycket snö nu som inte blir till slask direkt.

Bilder från 2010. Gick inte att gå ut på balkongen.










1 kommentar:

Annie sa...

Jag vill ha snökaos NU!!!

Skriv ut