Daisypath Christmas tickers

tisdag 25 november 2014

Julbelysning

Jag har skrivit om det tidigare att jag vill göra min balkong mera julig, och är lite sugen på att införskaffa en utomhus dekoration. För några år sedan köpte jag en krans i en blomsterbutik den var fin så länge den varade för till slut blev den ful. Så jag köpte aldrig någon ny nästkommande år. Men skulle vilja ha en konstgjort som kan plockas fram år efter år det skulle bli så snyggt på en av mina spaljéer. Denna Ottawa  KRANS LED 38CM MULTIFÄRGAD tycker jag är fin, är lite disney amerikanskt touch på den och det får mig att tänka på amerikanska hus i juletid.  Hittade  en den hos hos prylgrossen.

Skulle lysa upp min balkong i vintermörkret och man blir glad utav att kolla ut. Tror kransen kunde bli pricken över i:Tdå jag just nu är i full tankekraft med att tänka ut hur jag skall pynta min balkong i år.
Kommer att köpa in granris, pynta med lyktor och ljusslingor undrar om jag ska inte skulle införskaffa en krans också.




Inga kommentarer:

Skriv ut