Daisypath Christmas tickers

lördag 15 november 2014

Köper julpapper fast det finns hemma :-)

Som så många andra julbloggar skrivit så köper man alltid på sig nytt papper varje år liksom så svårt att låta bli. Har julpapper hemma men ändå köper jag nya rullar är lite av ett beroende  känns det som bara dras till julpapper och tjofs så har några rullar fått följa med hem. Dessa hittade jag på ÖB för en billig penning endast 5 kr per rulle super billig så då är man allt värd att köpa eller hur? ;-)


2 kommentarer:

Julpussar sa...

Jag känner igen det där! Fast förra året tvingade jag mig själv att göra slut på det gamla innan jag köpte nytt. Funkade faktiskt bra, men har resulterat i att jag köpt på mig extra mycket i år istället.. Får se om jag hinner göra av med allt!

Martina - Jultiden.blogg.se sa...

Jag älskar också julpapper, köper runt 10 rullar varje jul och ändå har vi runt 5 oanvända hemma ifrån den föregående.. det är ett farligt beroende .. :)

Skriv ut