Daisypath Christmas tickers

tisdag 4 augusti 2015

Peter Jöback kommer till Göteborg

I år kommer Peter Jöback till stan. Skulle jag inte bli mamma i oktober så hade jag med all sannolikhet bokat biljetter till mig och min man. 


Jag har lite svårt för Peter egentligen men är ändå sugen på att gå för tror han kan göra ett toppen konsert, sjunger ju julsånger, vad kan gå fel. Gillar hans röst men inte hans personlighet tycker han är för högfärdig en manlig kopia av Carola som jag inte orkar se på! Störst, bäst och vackrast typ!!

Peter Jöback - Jag kommer hem igen till jul.


Information hittade jag på hemsidan i love Göteborg.

Jag kommer hem igen till jul



26 nov - 19 dec 2015 (The Theatre). Premiär 25 nov 2015 
Årets stora julshow i Göteborg - Peter Jöback på The Theatre. För många har Peters julskiva "Jag kommer hem igen till jul" blivit en tradition i mångas hem. Nu får vi äntligen se och höra hans fantastiska röst i denna unika julshow. Kliv in i en magisk julvärld och bara mys.
I paketet ingår: Biljett till Peter Jöbacks julshow på The Theatre (Gothia Towers) med 3-rättersmeny + hotellövernattning samt frukost.

Inga kommentarer:

Skriv ut