Daisypath Christmas tickers

onsdag 12 augusti 2015

Pressvisning rusta höst och vinter 2015

Jag är så sugen på att se julsaker i hyllorna nu att jag håller på att julspricka ;-) Rusta brukar ju vara tidiga med julsortimentet i sina butiker så väntar med glädje på att det ska dyka upp om några månader.

Men i alla fall så kommer jag med lite av rustas julsortiment här.

Mina favoriter jag ska hålla ett extra tittöga efter dessa:

Ny adventsljusstake vore grann i ett av mina fönster och denna var ju så fin.

Åh så många gulliga djur skulle vilja ha dessa kan ju bli ett mysigt litet vinterland.

Köpte två tavlor med ljus i förra året men skulle gärna vilja ha någon till, är ju så mysiga.

Dessa var ju helt bedårande vackra med :-)

Nämen gud så gullig ;-)
Fina fina fina kan inte säga annat!
Dessa får gärna följa med mig hem och pryda mitt hem är ju super fina :-)
Åh gosiga jultofflor hade inte suttit fel i vinterkylan.




1 kommentar:

Cissi sa...

Så mycket fint! Inte utan att man blir lite sugen ;) även om det känns avlägset fortfarande

Skriv ut