Daisypath Christmas tickers

lördag 10 oktober 2015

Jultröjor

Förra året köpte jag min första Jultröja och i år har garderoben utökats med ytterligare 2 st från homeshop.



Den första har jag gett min man så han kan bli julfin i jul. Tycker den är väldigt rolig tomten fastnar i skorstenen haha. 

Tomte på taket!
Gör succé på julfesten med vår snygga tröja! Detaljrikt vintermotiv med fin tomte. Fint stickad modell i mjuk och skön kvalitet. Ribbstickade ärmslut och nederkant. Av 100% akryl. Maskintvätt 40˚. Damstorlek M (50), L (52), XL (54), XXL (56). Ta julfirandet till nya höjder med denna härliga jultröja!
  • Snyggt julmotiv!
  • Detaljrik stickning!
  • Mjukt finstickad kvalitet!
  • Ledig modell!
  • Ett måste på julfesten!

EXTRA!

Köp 2 st och få 100:- rabatt!

(du kan blanda dam- och herrmodell)





Den andra lägger jag beslag på själv tycker den är super fin så den kommer att bäras mycket i december. 
Denna är faktiskt mycket sötare än den jag köpte förra året så det så. 

Jultröja midvinter.
Tröja med vintermotiv med fin tomte. Fint stickad modell i mjuk och skön kvalitet. Ribbstickade ärmslut och nederkant. Av 100% akryl. Maskintvätt 40˚. Damstorlek S (36), M (38/40), L (42/44), XL (46/48). Ta julfirandet till nya höjder med denna härliga jultröja!
  • Snyggt julmotiv!
  • Detaljrik stickning!
  • Mjukt finstickad kvalitet!
  • Ledig modell!
  • Ett måste på julfesten!

EXTRA!

Köp 2 st och få 100:- rabatt!

(du kan blanda dam- och herrmodell)



2 kommentarer:

Anonym sa...

Kan tipsa om bonprix som fått in en del fina tröjor som passar till jul och väldigt fina bäddset till bra pris om man vill ha det :)

Anonym sa...

Tröjorna på bonprix går inte att jämföra. Det blev två stycken från Home Shop. En till mig och en till gubben :)

Skriv ut