Daisypath Christmas tickers

fredag 23 oktober 2015

Kan inte sova och då blir det julshopping ;-)

Vaknar som vanligt mitt i natten och är hungrig och kan inte sova. Så upp och fixa några mackor och sätter mig vid datan och kollar in disneystore :-) Alltid lika kul att kolla in julbutiken dom har och nu har dom fyllt på med lite nya produkter sen jag kollade sist. Så fick bli en beställning här hihi.



Mickey and Minnie Mouse 'My 1st Christmas' Unisex Personalised Baby Gift Set Mickey and Minnie Mouse 'My 1st Christmas' Unisex Personalised Baby Gift Set

Pluto litet julgosedjur

Minnie Mouse Christmas Baby Dress And Leggings Set

Mickey Mouse Festive Collection Baby Jumper

Mickey And Minnie Mouse Festive Collection Baby Sleepsuit

Musse Pigg och hans vänner stor julkartong

Liten julklappskartong för kläder Musse Pigg och hans vänner
Musse och Mimmi Pigg upplyst julgranstopp Musse och Mimmi Pigg upplyst julgranstopp

Mickey Mouse Christmas Slippers for Adults
Jultofflor till mig att lufsa runt i ;-)

Mimmi Pigg musikaliskt gosedjur
Julklapp till min kommande dotter :-)

1 kommentar:

Anette - En fin jul sa...

Vilka mysiga saker, så juligt :)
Ha en riktigt trevlig helg!

Skriv ut