Daisypath Christmas tickers

tisdag 21 juni 2016

Julkaffe inköpt

Idag har jag varit förbi nespresso och fyllt på mitt lager med kaffekapslar. Köpte bland annat lungokapslar med aromatiska inslag av trä och väldoftande pepparkakor.


Envivo

Information av kaffet:
Nya Envivo Lungo erbjuder dig en intensiv (9) och fyllig Lungo med lång eftersmak.
För att uppnå detta har en stor del Robustabönor från Mexiko rostats separat och sedan blandats med unikt bearbetade Arabicabönor.
Resultatet är en kraftfull men raffinerad smakprofil, med aromatiska inslag av trä och väldoftande pepparkakor.
Avnjut på morgonen och låt den ta dig med på en njutningsfull resa.
Lite underligt må jag tycka att dom kommer med en julsmak till sommaren. Men jiiiippppiiii säger jag saknar julsmakerna året om så vattnas nu i munnen så nu längtar jag till morgonkaffet. 

Så mer om hur det smakar kommer i ett inlägg inom kort.


Sommar och sol men i min kaffe kopp är det pepparkaka  :-)

Inga kommentarer:

Skriv ut