Daisypath Christmas tickers

söndag 21 augusti 2016

Disney hör till julen!

Jag bara älskar disneystore kan sitta i timmar och kolla runt på deras hemsida.
Har köpt otroligt mycket söta kläder där åt min dotter.

Igår klickades det hem en denna söta klänning till min lilla tjej.


Mimmi Pigg babyset med klänning och hårband

Klickade även hem lite julpynt att hänga upp i granen. Nu har dom fått hem lite julpynt också som är så roligt att kolla in. Tyvärr skulle man bli ruinerad för jag skulle vilja ha så mycket pynt. Fick begränsa mig till dessa fyra hängen till granen.

Gus och Suzy tekopp dekoration, Disneyland Paris
Kalle Anka julgranskula med släde, Disneyland Paris

Mimmi Pigg juldekoration

Kalle Anka juldekoration


2 kommentarer:

Jul i fjällen sa...

Har du sett mina inlägg om USA-resan o mina inköp där? Vi var ju i världens! största Disney store i Orlando, plus att vi var i en megastor Disneybutik som bara hade julsaker! Alltså, förstår du att vi spenderade en hel förmiddag i bara de två butikerna ;) Och jag kunde lätt handlar mycket mer än jag gjorde, ändå handlade jag relativt mycket! De har så mycket fint!!

Svensk Jul sa...

Ja jag har sett dom. I ungdomen var jag i Orlando men minns inte någon julbutik.
Men har besökt en enormt stor disneystore i New York.

Skriv ut