Daisypath Christmas tickers

söndag 4 september 2016

Sugen på Stockholm i december!

Jag vill åka till Stockholm i december och uppleva och se lite hur storstan firar jul. Göteborgs julbelysning och julmarknader kan jag ju utan och innan nu så vore kul att se lite nytt.

Julmarknad i Gamla stan, Skansen och Kungsträdgården har jag velat se i i många år men har aldrig lyckats ta mig dit. Men i år planerar jag att ta med mig familjen och njuta av lite storstadspuls och lite storstads stress i juletid.

Shoppa julklappar och ta tunnelbanan till mall of scandinavia och besöka disneystore också står högt på min shoppinglista och köpa lite julprodukter ;-)




Åh nu blev jag ännu mera sugen efter att ha sett detta klippet. 

2 kommentarer:

Jul i Vasa sa...

Min familj samt mina föräldrar och syskon tog båten över till Stockholm. 21.12 för två år sen och spenderade dagen där. Så mysigt att få uppleva en större stad i julskrud! Skansens julmarknad besökte vi såklart :)

Jennie sa...

Kul att höra vad som står på din Stockholmslista, jag som bor här blir lätt hemmablind. Sen är barnen rätt små fortfarande och inte så roade av att blir runtsläpade på Skansen osv. Men Disneyaffären älskar dom så klart :)

Skriv ut