Daisypath Christmas tickers

söndag 23 oktober 2016

Julshoppar dag idag ;-)

Idag har jag varit på bland annat rusta och kollat in julsortimentet köpte julklappspapper att slå in min dotters julklappar i. Sen strök även några ark adressetiketter med hem till min bostad.




Jag ville även köpa med mig trådlösa julgransljus som man tänder med en fjärrkontroll. Skulle ju underlätta i sättningen av julgransljus för dessa med sladd som man ska ha upp och så vill man dölja sladden i granen så den inte syns är ju inte lätt. Tänk då att slippa sladden rena guldgruvan för mig som kämpar med detta varje år :-)

Jag gillade verkligen dom nedersta ljusen bäst var små plastdiamanter på och så var det som att det hade runnit stearin längs med ljusen. Super snyggt :-)



Lite annat smått och gott från rustas julavdelning.









Inga kommentarer:

Skriv ut