Daisypath Christmas tickers

tisdag 1 november 2016

Julkalendrar

Julkalendrar och julklappar
Jag har suktat efter julkalendrar utav denna variant i flera år skulle vilja jag slå till och beställa från klossbutiken.

Handla för 1500 kr och då har du fraktfritt. Har ju mycket mera inom lego så är perfekt att shoppa några julklappar också när du ändå är i farten. För tomten måste ju ha lite under granen och leverera eller hur.

Du kan även anmäla dig till deras nyhetsbrev och du får en rabattkod för fri frakt.

Gillar denna kalender där man ska öppna en lucka ända fram till jul och när 24 december är kommen har du en liten julby att bygga upp.


Har även denna kalender som en liten favorit nu är ju min dotter bara 13 månader när det är dags att ha en kalender i december. Så är lite liten för dessa kalendrar ännu men ska allt dyka in här om några år och köpa en kalender åt henne. Har väldigt bra priser för kunna låta bli.



Finns otroligt söta legobyggsatser som jag ska köpa till min lilla älskade dotter. Denna är bara en bråkdel utav vad jag gillar.



Inga kommentarer:

Skriv ut