Daisypath Christmas tickers

måndag 14 november 2016

Julostchips och julhjärtan

Förra året gick Estrella ut med en ny produkt nämligen julostchips. Jag bara älskade dessa chips fanns då bara på Coop forum och Hemköp i några veckor. Sen hittade jag dom aldrig mer men nu hade dom dykt upp i min lokala Ica-butik :-)

Jag bara smugglade ner två påsar direkt i min varukorg. Jag smugglade även hem julhjärtan som jag ännu inte smakat funderar på att öppna den påsen till finalen i kockarnas kamp ikväll. 

Smaka julostchipsen om ni inte gjort det jag bara älskar dessa önskar de fanns året om får har blivit min favorit nu. 

1 kommentar:

LINDA sa...

Nu blev jag sugen på att testa. Måste nog spana in chipshyllan senare i dag :D

Bamsekalender med små böcker i låter ju fantastiskt trevligt. Det blir nog dottern hur glad som helst för!

Kram och trevlig helg!
Linda

Skriv ut